English

سخنگوی مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطق سیل زده را تشریح کرد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده، از تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها خبر داد.

سخنگوی مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطق سیل زده را تشریح کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص آخرین وضعیت استان های سیل زده ، اعلام داشت: شب گذشته بارش های شدیدی در استان های غربی و  جنوبی کشور به وقوع پیوست تا جایی که در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش ها به ۱۰۷ میلی متر رسید، همچنین در ایلام، خوزستان و  چهارمحال و بختیاری راه های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه راه های اصلی باز هستند و تردد در جریان است، تصریح کرد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها ثبت نشده اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد. 

ظفری ادامه داد: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان ها وصل شد و نیروهای امدادی در استان های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند. 

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص آبگرفتگی های کشوری نیز گفت: در بخش هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند، در استان های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیروهای امدادی رهایی یافتند.

وی با اشاره به بارش تهران هم اعلام کرد: در بازدیدهای میدانی در اطراف تهران، تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه