English

بیش از ۶۳ میلیون شب اقامت در نوروز امسال ثبت شد

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴اسفند الی ۲۴فروردین) تا پایان آن ۶۳ میلیون و ۶۴۷ نفر شب اقامت ثبت شده است.

بیش از ۶۳ میلیون شب اقامت در نوروز امسال ثبت شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تشکر از همکاری اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر، اظهار داشت: یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر در ایام نوروز بصورت مستمر مشغول خدمت به مردم بودند.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند الی ۲۴فروردین) تا پایان آن ۶۳ میلیون و ۶۴۷ نفر شب اقامت ثبت شده است.

وی افزود: این ستاد متناسب با اهداف ترسیم شده هم افزایی و همکاری بین دستگاه های اجرایی انجام شد  که منجر به ارتقا خدمات دهی در مقایسه با سال گذشته شاهد بودیم.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: به تناسب مشکلاتی که سال های قبل تلاش شد وزارت نفت به ستاد سفر اضافه شد و به مشکلاتی که در بحث سوخت رسانی بود در محورهای مواصلاتی  بود مرتفع شد.

شالبافیان عنوان کرد: موضوع جهاد کشاورزی در سال قبل مشکلی  بود که در تامین مایحتاج خوراکی در برخی شهر ها بود که  امسال به آن توجه شد.

وی به برگزاری برخی پویش ها در راستای کاهش حوادث جاده ای اشاره کرد و گفت: پویش ها در راستای کاهش حوادث ترافیکی انجام شد که بارز ترین آن سیاه چادر های عشایرین بود.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: همچنین نقاط ضعف در زمینه حوادث رانندگی بررسی  نقاط و زمان پر حادثه شناسایی گردید.

شالبافیان در خصوص حضور مسئولین مختلف در ستاد مرکزی سفر، عنوان کرد: دعوت ها بر اساس موضوعات واقعی بود که مردم در  سفر ها با آن روبرو بودند.

وی اظهار کرد:  در حوزه سوانح جاده ای نباید ۱۵روز پیش از آغاز نوروز  فعالیت ها انجام شود، بلکه باید دغدغه در طول سال باشد انجام شود.

شالبافیان در خصوص افزایش قیمت ورودی به موزه ها بیان کرد: طبق مصوبه مقرر است  که هر ساله ورودی موزه ها افزایش پیدا کند اما چند سال این اتفاق نیفتاده بود و امسال صورت گرفت.

وی گفت: باهماهنگی با تشکل‌های مربوطه مقرر گردید  این افزایش مورد خطاب تور های گردشگری واقع نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه