English

بارش‌های شدید در انتظار مناطق مختلف کشور

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها،‌ تخریب پل و خسارت به کشاورزان محتمل است.

بارش‌های شدید در انتظار مناطق مختلف کشور
به گزارش خبرگزاری موج

، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز دوشنبه در استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب  نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ روی می‌دهد.

فردا سه‌شنبه با تقویت سامانه بارشی در استان‌های سیستان و بلوچستان،‌کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز و روز چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی بارش‌ها ادامه دارد.

امروز همچنین در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ ارتفاعات البرز مرکزی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

بیشینه بارش‌های فردا سه‌شنبه 28 فروردین 1403 برای هرمزگان، شرق و جنوب فارس،‌ نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و روز چهارشنبه برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان،‌ شرق هرمزگان، شرق فارس، جنوب و غرب کرمان است.

روز پنجشنبه در برخی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب، ارتفاعات البرز مرکزی و روز جمعه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است. امروز خلیج‌فارس و از سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه