English

کنسرت رایگان خوانندگان پاپ در تهران برای عید فطر برگزار می‌شود

ویژه برنامه خانوادگی «شب‌های لبخند» با کنسرت رایگان سه خواننده پاپ به مناسبت عید سعید فطر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

کنسرت رایگان خوانندگان پاپ در تهران برای عید فطر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، ویژه برنامه همنشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» همزمان با عید سعید فطر با کنسرت رایگان سه خواننده پاپ؛ حامد همایون، حمید حامی و عماد طالب‌زاده در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از سر گرفته می‌شود.

حامد همایون چهارشنبه- ۲۲ فروردین ماه- حمید حامی پنجشنبه- ۲۳ فروردین ماه- و عماد طالب‌زاده جمعه- ۲۴ فروردین ماه- ساعت ۲۰ در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به صحنه می‌روند.

پیش از این کنسرت رایگان خوانندگان بسیاری از جمله سالار عقیلی، حمید عسگری، شهرام شکوهی، امیر تاجیک، سینا درخشنده و علی عبدالمالکی با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان آب و آتش برگزار شده است و با اجرای کنسرت‌های پیش‌رو، ویژه برنامه همنشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» به نوزدهمین شب می‌رسد.

این کنسرت‌ها همراه با استندآپ کمدی و برنامه‌های متنوع دیگر با ظرفیت نامحدود و به صورت رایگان در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شوند و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه