English

رئیس پلیس راهور:

۲۹هزار خودرو در طرح نوروزی توقیف شده است/ افزایش آمار تصادفات تکذیب شد

رئیس پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس راهور تا کنون ۲۹هزار خودرو توقیف ساعتی و یا به پارکینگ منتقل شده است.

۲۹هزار خودرو در طرح نوروزی توقیف شده است/ افزایش آمار تصادفات تکذیب شد

سردار سید تیموری حسینی رئیس پلیس راهور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، اظهار داشت:  طرح ‌های ویژه نوروزی با هدف کاهش تصادفات، نظم دهی، روان سازی تردد و تلفات جاده‌ای به صورت گسترده در محورها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پلیس به تنهایی نمی‌تواند سبب کاهش حوادث جاده‌ای شود، افزود: رانندگان باید با رعایت قانون به کاهش تصادفات کمک کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه تا کنون شاهد کاهش نسبی تصادفات و تلفات جاده‌ای بوده ایم، بیان کرد: آمارهای منتشر شده توسط پلیس مربوط به صحنه حادثه بوده و آمار نهایی باید از پزشکی قانونی اعلام شود.

رئیس پلیس راهور خاطر نشان کرد: امیدواریم تا پایان طرح نوروزی همچنان شاهد کاهش تصادفات و تلفات باشیم و روزی برسد که هیچگونه حادثه ای نداشته باشیم.

وی با اشاره به آمار مقایسه ای رسانه ها در خصوص تعداد جانباختگان پس از صخبت های روز گذشته رئیس جمهور، گفت:  رسانه ها اعلام‌کردند آمار تلفات به اعلام پلیس راهور افزایشی است و مدیریت در این حوزه به خوبی انجام نشده است،  در صورتی که این مقایسه صحیح نیست.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: رسانه ها از مقایسه اماری جانباختگان سوانح رانندگی خود داری کنند و منتظر اتمام طرح نوروزی و اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی باشند.

رئیس پلیس راهور افزود: متاسفانه از  ابتدای طرح نوروزی پلیس( ۲۴اسفند) تا کنون ۴۱۷ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و حدود ۱۱هزارو ۳۹۲ نفر مصدوم شدند.

وی گفت: مهمترین علل تصادفات خستگی، خواب آلودگب و همچنین سرعت غیر مطمئن بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه افزود: همچنین در مجموع در این ایام تعداد ۲۴۸ میلیون و ۹۱۸ هزار تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

سردار حسینی در انتها افزود: از ۲۴ اسفند تا ۵ فروردین ۲۹ هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه‌ساز و یا انجام همزمان دو تخلف توقیف ساعتی و یا به پارکینگ منتقل شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه