English

موتورسواران معابر بزرگراهی را خط قرمز تردد خود بدانند

سرهنگ طریقت، با اشاره به این که 47 درصد از تصادفات مربوط به موتورسواران است، گفت: بین ساعات 6 صبح تا 13 ظهر بیشترین تصادفات موتورسواران در شهر تهران روی می دهد.

موتورسواران معابر بزرگراهی را خط قرمز تردد خود بدانند
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ حمید طریقت در خصوص درصد تصادفات موتورسواران در پایتخت، گفت: با بررسی های صورت گرفته از تصادفات مشخص گردید که 47 درصد از تصادفات فوتی مربوط به موتورسواران بوده است که آمار بالایی را نشان می دهد . 

وی افزود : این آمار نشان می دهد که 3 درصد از این تعداد کم شده است ولی باید موتورسواران در تردد های خود بیشتر به قوانین احترام بگذارند و از کلاه ایمنی استفاده نمایند .

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : از ساعت 6 صبح تا 13 ظهر 48 درصد از تصادفات فوتی موتورسواران در این بازه زمانی اتفاق می افتد . از ساعت 13 تا 21 نیز 35 درصد از تصادفات فوتی روی می دهد .

سرهنگ حمید طریقت افزود : از ساعت 21 تا 6 صبح 17 درصد از تصادفات فوتی موتورسواران اتفاق می افتد که کمترین امار را این ساعت به خود اختصاص می دهد . 

وی گفت : بیشترین محدوده هایی که تصادفات فوتی موتورسواران اتفاق می افتد در معابر بزرگراهی با 57 درصد است که توصیه می شود که از محل های بزرگراهی برای تردد استفاده نکنند و این معابر را خط قرمز برای عبور بدانند چرا که تلنگری به موتورسیکلت در این محدوده ها باعث واژگونی آن می شود . 

سرهنگ طریقت گفت " محورهای خطرناکی که موتورسواران نباید از انها عبور نمایند تونل ها و خطوط ویژه می باشد که 37 درصد از تصادفات موتورسواران در این معابر اتفاق می افتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه