English

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

۱۲۰ ایستگاه نوروزی در سطح تهران راه اندازی شد

سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ از راه اندازی ۱۲۰ ایستگاه در راستای طرح ویژه نوروزی خبر داد

۱۲۰ ایستگاه نوروزی در سطح تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ انتظامی تهران بزرگ  با حضور فرمانده انتظامی کل فراجا آغاز شد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: نوروز ۱۴۰۲ به مردم تهران اطمینان دادیم که با آرامش به سفر نوروزی خود بروند و تعطیلات نوروزی را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در راستای این عهد با تلاش صورت گرفته کاهش ۱۲ درصدی سرقت راشاهد بودیم.

سردار محمدیان عنوان کرد: از دیگر کارهای صورت گرفته می‌توان به جمع آوری و پاکسازی مکان های عمومی از معتادین متجاهر اشاره کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شعار امسال پلیس با عنوان آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت، خاطرنشان کرد: امسال نیز این اطمینان را می دهیم در راستای تامین امنیت از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

وی افزود: مشارکت مردم در تحقق امنیت یک موضوع مهم است، از همکاری مردم تهران در یکسال گذشته تقدیر می‌کنیم که برای توفیقات بدست آمده کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه برای امنیت تا پای جان ایستاده ایم، بیان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در نوروز ۱۴۰۳ برای تامین امنیت میتوان به راه اندازی ۱۲۰ ایستگاه نوروزی و بهره مندی از تمامی امکانات موتوری و خودرویی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: در ایام پایانی سال پلیس پوشش مراکز خرید با حضور گسترده آشکار و پنهان به طور کامل انجام داد و مردم در کمال آرامش این روزها را سپری کردند.

محمدیان افزود: در راستای جرائم مرتبط با این حوزه نیز با کاهش روبرو بودیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای نگهداشتن شان ماه مبارک رمضان نیز ۳۰۰ تیم به همراه اتحادیه ها بر اماکن مختلف نظارت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه