English

حوادث در کشور ۳۱ درصد افزایش یافت

رئیس اورژانس کشور گفت: ۵۷۸ مورد حادثه ویژه در سامانه ثبت حوادث ویژه به ثبت رسیده است که در مقایسه با هفته قبل خود ۳۱درصد افزایش داشته است.

حوادث در کشور ۳۱ درصد افزایش یافت

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج اظهارداشت: طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت حوادث ویژه طی هفته گذشته توسط مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۵۷۸ مورد حادثه ویژه در سامانه ثبت حوادث ویژه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این آمار که نسبت به هفته قبل خود ۲۵ تا ۳۱ فروردین از جهت تعداد حادثه  ۳۱ درصد افزایش داشته است، افزود: در این مدت 158 مورد حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده که با  کاهش ۴ درصد و ۴۲۰ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی  افزایش ۲۱ درصدی نسبت به هفته قبل داشته است.

رئیس اورژانس کشور بیان کرد: طی این مدت هزارو ۳۵۹ نفر مصدوم و بیمار توسط تیم های درمانی و بهداشتی خدمات دریافت کردند و ۱۷۸ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده اند.

میعادفر خاطرنشان کرد: در هفته گذشته ۱۵۸  مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۸۳۶ نفر  شد که از این تعداد ۶۹۳ نفر به مراکز درمانی اعزام و 143 نفر در محل درمان شدند و ۵۴ نفر نیز فوت کردند.

رئیس اورژانس کشور عنوان کرد: بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده در استان خراسان رضوی با ۱۶  حادثه  ۹۲ مصدوم و 1 فوتی، استان تهران با 14 حادثه  47 مصدوم و ۷  فوتی و استان کرمان با ۱۴ حادثه ۸۵ مصدوم و 2 فوتی می باشد.

وی افزود: همچنین بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان های خراسان رضوی با 92 نفر، کرمان با 85 نفر و سیستان و بلوچستان با ۷۷ نفر و بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان های تهران با ۷ نفر، فارس با ۶ نفر و کهگیلویه و بویراحمد با ۳ نفر می باشد.

رئیس اورژانس کشور بیان داشت: طی هفته گذشته ۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۳۳ نفر و فوت ۲ نفر شده است که معادل ۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده می باشد.

میعادفر گفت: طی هفته گذشته ۳۵ مورد زمین لرزه با بزرگای 2.5 ریشتر و بیشتر در سطح کشور به وقوع پیوست که ۱ مورد زمین لرزه با بزرگای ۴ ریشتر و بیشتر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه