English

کدخدایی:

رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب جرایمی است که کمتر در جامعه بشری سابقه دارد

دبیر کنگره بین‌المللی «اشغال فلسطین از دیدگاه بین المللی و نقض حقوق بشردوستانه در غزه» ابراز داشت: رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب جرایمی است که کمتر در جامعه بشری سابقه دارد.

رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب جرایمی است که کمتر در جامعه بشری سابقه دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، «عباس علی کدخدایی » امروز (پنجشنبه) در کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل و نقض حقوق بشردوستانه در غزه با اشاره به اینکه از موضوع غزه بیش از ۱۵۰ روز می گذرد، افزود: جنایاتی که این رژیم در این مدت مرتکب شد همه انسان ها را متاثر کرد و مسئولیت همه انسان ها را در دفاع از مردم غزه سنگین کرده است.

وی بیان‌داشت: رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب جرایمی است که کمتر در جامعه بشری سابقه دارد.

کدخدایی گفت: آنچه در حقوقی بین المللی وجود دارد، نظام غنی متشکل از اصول و قواعد غنی است و کتاب ها و سخنان زیادی در این عرصه وجود دارد. اندیشمندان پیرامون این مبانی بارها صحبت کرده‌اند. آنچه در این میان اهمیت دارد، ضعف حقوق بشردوستانه در حوزه ضمانت اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تا این اندازه شاهد نقض حقوق بین الملل و بشردوستانه نبودیم، تصریح‌کرد: نهادهای بین المللی و بشردوستانه به کمک همین کشورها که امروز از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند شکل گرفته، اما اصول این نهادها با منافع دولت ها در تناقض است.

کدخدایی گفت: حالا سوال اصلی این است که راهکار تمکین کشورها از این قوانین چیست؟ و پاسخ به این سوال افکار عمومی است. فقط افکار عمومی است که می تواند جلوی جنایات را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه