English

رئیس دستگاه قضا:

دستگاه قضایی در تعامل با رسانه ها می تواند اقتدار خود را نشان دهد

رئیس قوه قضائیه ابراز داشت: بدون شک دستگاه قضایی در تعامل با رسانه ها می تواند ضمن انعکاس اقتدار خود در برخورد با هرگونه ظلم و فساد، تجلی رافت و عدالت اسلامی و حمایت قانونمند از مظلومان و مستضعفان باشد و از این رهگذر، معنای حقیقی دفاع از آزادی های مشروع مردم و تامین حقوق شهروندی آحاد جامعه رقم خواهد خورد.

دستگاه قضایی در تعامل با رسانه ها می تواند اقتدار خود را نشان دهد
به گزارش خبرگزاری موج

، غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه در ارسال پیامی به آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان تاکید کرد: ایجاد زمینه های پیشگیری اصولی از جرائم و آسیب های اجتماعی، توسعه رضایت عمومی از خدمات عدلیه، احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی های مشروع، با استفاده از همین ظرفیت، تقویت خواهد شد .

وی افزود: رسانه ها با اقدامات تخصصی می توانند همراه، همکار و همچنین منتقد و هشدار دهنده به عدلیه در راستای اقدامات مهم اجتماعی باشند.

حجت الاسلام اژه ای ادامه داد: چنانچه تعامل و همراهی رسانه و دستگاه قضایی تقویت شود، زمینه ای فراهم خواهد شد تا داده های متکثر و متنوع موجود در عدلیه با هنرنمایی اصحاب رسانه، بر لوح اندیشه ها چنان به یادگار بماند که در نهایت منجر به توسعه آگاهی های حقوقی مردم شده و از بروز مشکلات قضایی برای شهروندان جلوگیری کند.

رییس قوه قضائیه تاکید کرد: بدون شک دستگاه قضایی در تعامل با رسانه ها می تواند ضمن انعکاس اقتدار خود در برخورد با هرگونه ظلم و فساد، تجلی رافت و عدالت اسلامی و حمایت قانونمند از مظلومان و مستضعفان باشد و از این رهگذر، معنای حقیقی دفاع از آزادی های مشروع مردم و تامین حقوق شهروندی آحاد جامعه رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام اژه ای ادامه داد: دادگستری استان کرمان با ابتکار برگزاری جشنواره "رسانه و عدالت" در تحقق این راهبرد و همچنین توصیه رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص لزوم تقویت تصویر رسانه ای دستگاه قضایی، اقدامی را انجام داده است که می تواند با همکاری مرکز رسانه قوه قضاییه به عنوان یک نمونه و الگو در سطح سایر استان ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین از مجموعه دادگستری کل کرمان تشکر کرد.

این مراسم در تالار فرهنگ و هنر مراحل در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه