English

مراسم آئین اعطای نشان استاد ممتازی دانشگاه تهران آغاز شد

آئین اعطای نشان استاد ممتازی دانشگاه تهران با حضور وزیر علوم، رئیس دانشگاه تهران و جمعی از اساتید آغاز شد.

مراسم آئین اعطای نشان استاد ممتازی دانشگاه تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، آئین اعطای نشان استاد ممتازی دانشگاه تهران با حضور وزیر علوم ، رئیس دانشگاه تهران و جمعی از اساتید آغاز شد.

مهدی فکور دبیر ستاد انتخاب استاد ممتازی دانشگاه تهران،  در خصوص دستورالعمل انتخاب استاد ممتازی، اظهارداشت: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر ، بزرگداشت و ارج نهادن به اعضای هیأت علمی دانشگاه با مرتبه استادی که دارای شایستگی‌ها و برجستگی‌های علمی و شخصیت فرهنگی شاخص در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی و نیز حسن شهرت و دارای مرجعیت علمی در زمینه تخصصی خود باشند، طبق ضوابط این دستورالعمل به عنوان استاد ممتاز انتخاب می شوند. 

وی در خصوص تشکیل پرونده استاد ممتازی در دبیرخانه، بیان کرد: بررسی های اولیه برای کسب این عنوان بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب استاد ممتاز در دبیرخانه و اعطای نشان استاد ممتازی صورت می گیرد. 

فکور عنوان کرد: کلیه اطلاعات مورد نیاز توسط دبیرخانه مستقر در حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه از سامانه های اطلاعاتی دانشگاه و سایر منابع موثق دریافت و پس از صحه گذاری ملاک اقدامات بعد بود. 

دبیر ستاد انتخاب استاد ممتازی دانشگاه تهران در خصوص کمیته های صاحب نظر در انتخاب اساتید، خاطر نشان کرد:  از جمله این کمیته ها شامل معاون پژوهش و فناوری، معاون آموزشی، رئیس دانشکدگان دانشکده  می شود.

وی گفت: این برنامه برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه