English

فرمانده کل نیروی انتظامی

ایران امروز تعیین کننده‌ترین کشور برای شرایط منطقه است

فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: امروز ایران تعیین کننده‌ترین کشور برای شرایط منطقه است و می‌تواند همه معادلات را در خودش قرار دهد.

ایران امروز تعیین کننده‌ترین کشور برای شرایط منطقه است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمدرضا رادان، عصر امروز جمعه، ۱۳ بهمن در یادواره شهید حجت الاسلام طباطبایی نسب و ۳۵ شهید روستای نیسیان اردستان با اشاره به جنگ غزه و اتفاقات منطقه که باعث شهادت تعدادی شده است، اظهار کرد: با وجود ۷ لایه دفاعی و سامانه‌های هوشمند و دیوار امنیتی، مجاهدانِ غزه توانستند تونلی بزنند و طوفان الاقصی را آغاز کنند.

وی با اشاره به اثرات وجودی شهدا، افزود: یک گروه مجاهد می‌تواند به دستاوردهای بزرگ برسد و معادلات دشمن را به هم بزند و رژیم صهیونیستی و آمریکا از ترس شکست، همانند حیوانات وحشی دست به جنایت می‌زنند تا افکار دنیا را برگردانند.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی به کشور، گفت: امام خمینی آمد تا باورهای مردم را تغییر دهد و بگوید زیر بار ستم زندگی نمی‌کنیم.

رادان تصریح کرد: امروز، ایرانی را که تا قبل از این حتی قبول نداشتند یک نارنجک دستی را در منطقه درست کند، تعیین کننده‌ترین کشور برای شرایط منطقه است و می‌تواند همه معادلات را در خودش قرار دهد و این عزت به واسطه حضور ملت، شهدا و مکتب سرخ امام حسین است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن ملت و دشمن مکتب اباعبدالله الحسین می‌خواهد از کلمه لااله‌الله چیزی نفهمیم، گفت: تمام تلاش دشمن و همه حمله‌ها در فضای مجازی و حقیقی بر خارج کردن ملت از مسیر انقلاب و اباعبدالله است و راهکار مقابله با این حربه دشمن حرکت در مسیر شهداست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه