English

رئیس بنیاد مستضعفان:

اقتدار امروز جمهوری اسلامی از برکت خون شهداست

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه انتخابات برای ما انسجام و قوام می‌آفریند، گفت: موقعیت امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست.

 اقتدار امروز جمهوری اسلامی از برکت خون شهداست
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار حسین دهقان شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای آسمانی‌ در حرم مطهر امامزاده یحیی علیه‌السلام شهر زواره اردستان، اظهار کرد: دهه فجر، یک فرصت برای کسانی است که دلشان در گرو امام و رهبری است و آنچه برایشان مهم بوده، عمل صالح است.

وی ابراز کرد: آنچه  به‌عنوان وظیفه دینی بر خودمان قرار دادیم، زمانی خوب است که در گرو امامت و ولایت باشد و حضرت امام در زمان انقلاب، اسلام را احیا و عمل صالح را بارور کرد. شهدا فراتر از آنی بودند که فکر می‌کردیم و زندگی با برکتی داشتند و شهادت نقطه اولیه تاثیرپذیری‌هاست و تا هستند آن‌ها را کمتر می‌شناسیم برای همین اسوه هستند و می‌شود از آن‌ها الگو گرفت.

وی افزود: آنچه نظام مقدس اسلامی دارد و در موضع قدرت ایستاده به برکت خون شهداست. در این 45 سال دشمنان کوشیدند تا نظام را از درون تهی کنند، اما نتوانستند و از این منظر به شهدا مدیون و بدهکار هستیم و شهادت‌هاست که این عظمت‌ها را به ارمغان آورده است. باید در دهه فجر دستاوردهای انقلاب را بر شمرد تا وسوسه‌های دشمن روی نسل جوان تاثیر نگذارد.

مشاور مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد مستضعفان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها ابراز کرد: این یادواره‌ها بهترین فرصت برای بازگویی عملکردهاست تا ببینیم عناصری که به ما عزت دادند چه مواردی بودند که قطعا اسلام و شهدا بسیار تاثیرگذار بوده است.

سردار دهقان تصریح کرد: تمسک به ولایت برای ما بسیار مهم است. هر آنچه دشمنان به‌عنوان خواسته بیان می‌کنند باید برعکس آن را انجام دهیم و بر همین اساس، انتخابات می‌تواند برای ما انسجام بیاورد و قوام انقلاب را زیاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه