English

هواشناسی برای ۱۲ استان هشدار نارنجی برف صادر کرد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی کولاک برف و بهمن در ۱۲ استان از تداوم بارش برف و باران در برخی مناطق کشور تا دوشنبه هفته آینده خبر داد.

هواشناسی برای ۱۲ استان هشدار نارنجی برف صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

،‌ بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی بارش باران، برف، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات کولاک برف و برای مناطق مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش امروز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، شمال و غرب خوزستان، غرب کهگیلویه و بویراحمد و نوار غربی کردستان و کرمانشاه است.

سامانه بارشی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. رز دوشنبه آینده در مناطق ذکر شده و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود. سه‌شنبه آینده در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است.

گفتنی است که امروز جمعه در مناطق مرکزی، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق، فردا شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه آینده در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از مرکز در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه آینده نیز دریای خزر مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه