English

دیدار رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهدای حمله تروریستی کرمان

رئیس دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری و جمعی از مسؤولان قضائی استان کرمان با حضور در منزل شهیدان سلطانی‌نژاد، محمدی‌پور و پرنده‌کام با اعضای خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کردند.

دیدار رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهدای حمله تروریستی کرمان
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری و جمعی از مسئولان قضائی استان کرمان با حضور در منزل شهیدان سلطانی‌نژاد، محمدی‌پور و پرنده‌کام با اعضای خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کردند.

رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه این دیدار اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های ارزشمند امت مسلمان از صدر اسلام تا به امروز هستند و مردم و مسئولان خود را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری اظهار داشت: وظیفه داشتیم که از طرف قوه قضائیه و شخص ریاست معزز قوه قضائیه به زیارت قبور شهدای عزیز و حاج قاسم سلیمانی و دیدار خانواده این شهدا بیایم تا از خانواده‌های معزز شهدا سرکشی و احوالپرسی کنیم..

 وی خاطرنشان کرد: الحمدلله خانواده‌های شهداروحیه‌ای بسیار بلند و ارزشمند دارند و علیرغم از دست دادن تعدادی از عزیزان خود در این حادثه تروریستی اما مقاوم و محکم در دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و پای کار اسلام و اهل‌بیت(ع) هستند.

این مقام عالی قضائی در کشور بیان کرد: قطعا پاسداری از خون شهیدان به معنی این است که ما بتوانیم آرمان‌هایی که شهدا در راهشان جان خود را فدا کردند در حد توان‌مان در جهت تحقق این آرمان‌ها قدم برداریم.

 وی افزود: شهادت بابی است که خداوند به سوی بندگان خاص خود گشوده است که در هر دوره و زمانی هم از صدر اسلام تاکنون بوده و آنهایی که لیاقت دارند گلچین می‌شوند و با شهادت به سوی خدای خودشان برمی‌گردند.

در ابتدای این دیدار حسین سلطانی‌نژاد از اعضای خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان ضمن خیرمقدم خدمت حجت‌الاسلام منتظری، گفت: خوشحالیم که مسؤولان تشریف آوردند، واقعا مسؤولان نظام پس از این حادثه به وفور اینجا تشریف آوردند بار غم ما را کم کردند و حضورشان تسلی خاطر ما بود.

وی افزود: ما برای اسلام خون داده‌ایم و باز هم اگر نیاز شود جان خود و بچه‌هایمان را فدای اسلام، انقلاب و ولایت فقیه می‌کنیم و مفتخریم که در راه مکتب حاج قاسم و اسلام شهید داده‌ایم.

سلطانی‌نژاد گفت: ایادی استکبار و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب فکر می‌کنند با ترور و قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع می‌توانند امنیت کشور را دچار ضعف کنند اما هشدار می‌دهیم هرگز اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی رخ دهد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با مسببان این حادثه دلخراش و تفکری که پشت این حادثه تروریستی بوده، قطعا انتقام سخت در انتظارشان است و خانواده شهدا نیز از مسؤولان حمایت می‌کنند و ان‌شالله این پاسخ سخت مرهمی بر دل ما خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه