English

رئیس دیوان عالی کشور:

نقش کانون های وکلای دادگستری در جلوگیری از اطاله دادرسی

محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور با حسن عبدالیان پور رئیس مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در خصوص اقدامات انجام شده در راستای حفظ حقوق عامه دیدار و گفتگو کرد.

نقش کانون های وکلای دادگستری در جلوگیری از اطاله دادرسی

به گزارش خبرگزاری موج، حسن عبدالیان پور رئیس مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور دیدار و گزارشی از اقدامات و اقدامات انجام شده ارائه کرد. فعالیت های انجام شده در مرکز حمایت از حقوق عمومی.

 عبدالیان پور حضور وکلا در مساجد، ارائه خدمات رایگان حقوقی در سرای محلات، تسهیل دسترسی شهروندان به دفتر وکالت و طراحی نرم افزار تحت عنوان حقوق عمومی را از جمله برنامه های تحول آفرین این نهاد برشمرد.

رئیس دیوان عالی کشور از پیشرفت در کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مستشاران قضایی ابراز خرسندی و تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: وکلای دادگستری باید در جذب افراد مومن، متعهد، توانمند و با دانش قضایی بالا کوشا باشند و در غیر این صورت خطر تضییع حقوق موکلان خود را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین خاطرنشان کرد: کانون وکلا می تواند در افزایش اطلاعات حقوقی شهروندان و آشنایی بیشتر آنها با قوانین گام های موثری بردارد.

وی افزود: امید است افزایش ارتباطات و تبادل نظر و پیشنهادات بین مرکز کانون وکلا و دیوان عالی کشور گامی در جهت رفع مشکلات قوه قضائیه و حفظ حقوق شهروندان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه