English

فرمانده مرزبانی برای شهدای حمله تروریستی کرمان و سالگرد سردار سلیمانی پیام فرستاد

فرمانده مرزبانی کشور با صدور پیامی حمله تروریستی در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را محکوم نمود.

فرمانده مرزبانی برای شهدای حمله تروریستی کرمان و سالگرد سردار سلیمانی پیام فرستاد
به گزارش خبرگزاری موج

، متن پیام سردار احمد علی گودرزی که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و محکومیت حمله تروریستی کرمان صادر شد، در ادامه آمده است:

« ولاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَموَاتاً بَل اَحیاءُ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون

چهار سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می‌گذرد . سرداری که درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز، مستحکم تر شد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد. به راستی شهادت همان حیات عند رب است که نقطه پایانی معراج بشریت بوده و به جز خالص شدگان درگاه الهی کسی به آن راه نخواهد یافت.

سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد عزت ، غیرت ، اخلاص ، کار جهادی ، استکبار ستیزی ، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود که در قالب " مکتب حاج قاسم " تجلی پیدا کرد و بار دیگر حق را پدیدار و باطل را مغلوب کرد. از این رو تمام آزادی خواهان او را مدافع ملت ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می دانستند و الحق که نام سردار دل ها برازنده او بود.

اینجانب چهارمین سالگرد شهادت افتخار آمیز سردار سرافزار اسلام و مهین عزیزمان ایران ، فرمانده همیشه پیروز ، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، همرزمان شهیدش و همچنین شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان را که در حین برگزاری مراسم سالگرد ایشان شرکت کرده بودند و در اقدام تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری و هم وطنان عزیز تسلیت عرض می‌کنم و ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و برای مجروحان حادثه تروریستی کرمان  از درگاه حق تعالی شفای عاجل مسالت دارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه