English

وزیر علوم در پی حمله تروریستی کرمان پیام تسلیت فرستاد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور پیامی با محکوم کردن حمله تروریستی کرمان این ضایعه دردناک را به مردم ایران و خانواده بزرگ آموزش عالی و جامعه دانشگاهی کشور تبریک و تسلیت گفت.

وزیر علوم در پی حمله تروریستی کرمان پیام تسلیت فرستاد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پی حمله تروریستی کرمان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"

عاشقان و زائران مکتب سردار بزرگ ایران و اسلام در مسیر دلدادگی به مرادشان، هدف کینه و سفاکی تروریسم بین‌الملل قرار گرفتند و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند. آنان که در خون خود غلتیدند، آن انسان‌های بی‌گناه، شاهدان حقانیت ایران اسلامی هستند. ایرانی که میدان‌دار مبارزه با تروریسم بوده و هست و ان‌شاءالله به مدد سربازان سپاه اسلام انتقام مادران و کودکان مظلوم شهید را از تروریست‌های زبون و بزدل که گاه و بی‌گاه با حمله وحشیانه به مردم بیگناه و بی‌دفاع عقده‌گشایی می‌کنند، خواهد گرفت.

اینجانب نیز ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و مذبوحانه و همدردی با خانواده‌های معظم شهدا، این ضایعه دردناک را به مردم ایران اسلامی به ویژه هموطنان ارجمند کرمان و خانواده بزرگ آموزش عالی و جامعه دانشگاهی کشور تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای همه شهدا و به ویژه شهدای دانشجو از دانشگاه فرهنگیان و پیام‌نور کرمان علو درجات مسالت می‌نمایم.

ان‌شاءالله در پرتو عنایات بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها روح بلند همه شهدای این فاجعه با انبیا و اولیای الهی محشور و همنشین باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه