English

خط قرمز وزارت آموزش و پرورش تنبیه بدنی است

وزارت آموزش و پرورش اعلام داشت که تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیأت رسیدگی معرفی شدند.

خط قرمز وزارت آموزش و پرورش تنبیه بدنی است
به گزارش خبرگزاری موج

، به دنبال انتشار مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در فضای مجازی، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد و هر گونه مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان را کذب، محتوایی نادرست و تحریف شده اعلام و گفته است اگر موارد معدودی از تنبه بدنی هم بوده باشد در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی شده و با افراد خاطی برخورد شده است.

در این اطلاعیه آمده است:

برخی از رسانه‌های معاند خارج از کشور در ادامه تلاش‌های ناموفق خود و در راستای جنگ شناختی و برای تصویرسازی منفی از معلمان فداکار و پرتلاش و ایجاد نگرانی برای والدین گرامی؛ اقدام به انتشار فیلم‌هایی از تنبیه دانش آموزان در مدارس کشورهای دیگر و انتساب آن به مدارس ایران کرده‌اند. در این راستا برخی حساب‌های وابسته به جریان نفاق و معاندین در رسانه‌های اجتماعی همزمان با انتشار گسترده فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در کشور هند به عنوان مدارس ایران عزیز و بازنشر برخی فیلم‌های تنبیه بدنی مربوط به سال‌های گذشته کرده‌اند.

در این اطلاعیه عنوان شده است:

تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی طی سال تحصیلی جاری، در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیأت رسیدگی به تخلفات معرفی گردیده و لغو ابلاغ شده‌اند.

تلاش خانواده بزرگ تعلیم و تربیت ایران اسلامی؛ ایجاد بستری شاد همراه با آرامش برای فرزندان ایران اسلامی است و در این راه معلمان ارجمند از کلاس تا وزارتخانه؛ در حال تلاش شبانه روزی و جهادی مقدس برای پیشرفت هستند.

دشمنان دانش و فرهنگ ایران عزیز باید بدانند عموم مردم نسبت به این اقدامات دشمنان که برای تخریب وجهه معلمین عزیز کشور صورت می‌پذیرد، هوشیاری دارند و علیرغم این تلاش‌های مذبوحانه، معلمان ارجمند جایگاه والایی نزد آحاد جامعه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه