English

معاون وزارت بهداشت:

پزشک متخصص قلب در بیمارستان ها ۲۰ هزار تومان از هر مریض دریافتی دارد!

معاون درمان وزارت بهداشت ابراز داشت: ویزیت یک متخصص قلب در یک مرکز فوق تخصصی مانند همین بیمارستان شهید رجایی، ۳۷ هزار تومان است که ۳۰ درصد این مبلغ هم برای بیمارستان است و با احتساب مالیات، کمی بیشتر از ۲۰ هزار تومان به پزشک متخصص می‌رسد که آن هم با تأخیر چند ماهه بیمه‌ها همراه است.

پزشک متخصص قلب در بیمارستان ها  ۲۰ هزار تومان از هر مریض دریافتی دارد!
به گزارش خبرگزاری موج

، سعید کریمی، در حاشیه برگزاری آئین نکوداشت دکتر عباس شیبانی در بیمارستان قلب شهید رجایی، با عنوان این مطلب که باید در حد مصوبات شورای عالی بیمه در مراکز دولتی تعرفه بدهیم، گفت: الان ویزیت یک متخصص قلب در یک مرکز فوق تخصصی مانند همین بیمارستان شهید رجایی، ۳۷ هزار تومان است که ۳۰ درصد این مبلغ هم برای بیمارستان است و با احتساب مالیات، کمی بیشتر از ۲۰ هزار تومان به پزشک متخصص می‌رسد که آن هم با تأخیر چند ماهه بیمه‌ها همراه است.

وی افزود: تعرفه به پاشنه آشیل وزارت بهداشت تبدیل شده که اگر اصلاح نشود دچار معضل می‌شویم.

کریمی ادامه داد: در گذشته پول‌های ۱۰ درصد هدفمندی یارانه‌ها دست وزارت بهداشت بود که در اختیار بیماران خاص و کاهش فرانشیز و…، قرار می‌گرفت که سال گذشته تمام این بودجه را به طرح دارویاری دادند. از طرفی صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج ایجاد شد که دست بیمه است؛ بیمه هم نیازمند اسناد است و ممکن است مشکلاتی رخ دهد. خوب است که بیمه در این بخش حضور دارد اما ما هم باید پولی برای کمک کردن در مواقع خاص داشته باشیم.

وی با طرح این سوال که اگر وزارت بهداشت بودجه نداشته باشد چگونه می‌خواهد خدمت رسانی کند، گفت: امیدوارم بیمه‌ها هم دست از بدحسابی بردارند تا بیمارستان‌ها دچار مشکل نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه