English

تهران فردا توفانی می‌شود

براساس اعلام اداره کل هواشناسی ۲۷ و ۲۸ آذرماه هوای تهران باد شدید همراه تند باد خواهد بود.

تهران فردا توفانی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان  برای امروز ۲۶ آذرماه آسمانی صاف تا قسمتی ابری و استقرار جوی پایدار روی استان و انباشت تدریجی آلاینده‌ها و غبار محلی همچنین کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد شهری در نیمه جنوبی و مناطق مرکز پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه ۲۷ و ۲۸ آذرماه با عبور امواج از تراز میانی جو، بروز ناپایداری در سطح استان افزایش ابر و افزایش باد به‌ویژه در نیمه غربی استان و احتمال وزش باد شدید، افزایش کیفیت هوا و در ارتفاعات بالا دست به‌ویژه ارتفاعات شمال شرق بارش پراکنده برف مورد انتظار است.

از سه‌شنبه بعد از ظهر به‌تدریج با استقرار هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه تا پنجشنبه (۳۰ آذرماه)، آسمان صاف تا قسمتی ابری و انباشت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی به‌تدریج افزایش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۴ و حداکثر ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد ملایم، در شب غبار محلی با حداقل ۴ و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد را دارد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه