English

جاسوس موساد در زندان زاهدان اعدام شد

صبح امروز حکم اعدام فردی که به اتهام ارتباط با سرویس‌های بیگانه از جمله موساد در سیستان و بلوچستان محاکمه و محکوم شده بود، اجرا شد.

جاسوس موساد در زندان زاهدان اعدام شد
به گزارش خبرگزاری موج

، صبح امروز شنبه ۲۵ آذر ماه حکم اعدام فردی که به اتهام ارتباط با سرویس‌های بیگانه از جمله موساد در سیستان و بلوچستان محاکمه و محکوم شده بود، اجرا شد.  

این فرد ضمن ارتباط با سرویس‌های بیگانه از جمله موساد به صورت آگاهانه اقدام به جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده کرده و با مشارکت مرتبطین خود، اسناد را در اختیار سرویس‌های بیگانه به ویژه موساد قرار می‌داد.

پرونده این فرد پس از دستگیری و تکمیل تحقیقات در دادسرا به اتهام «همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم متخاصم صهیونیستی، جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده و در اختیار قرار دادن اطلاعات به افسر سرویس جاسوسی موساد به صورت مستقیم با هدف بر هم زدن نظم کشور و تبلیغ به نفع گروه‌های و سازمان‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران» به دادگاه انقلاب زاهدان ارسال شد.

پس از رسیدگی به پرونده، این فرد به اعدام محکوم و حکم صادر به متهم و وکلای وی ابلاغ شد.

پس از اعتراض متهم به حکم صادر، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و پس از رسیدگی مجدد، ضمن رد فرجام خواهی حکم بدوی از سوی دیوان عالی کشور تایید و ابرام شد.

همچنین با تقاضای عفو متهم، پرونده وی به حکم عفو مرکزی قوه قضاییه ارسال و با تشکیل جلسه به دلیل عدم احراز شرایط تقاضای این متهم رد شد.

با تکمیل پرونده و انجام تشریفات قانونی حکم اعدام این فرد صبح امروز در زندان زاهدان اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه