English

پایان دغدغه های زندگی سخت نابینایان و ناشنوایان در کشور

مدیر اجرایی شرکت دانش‌بنیانی شینا سورن افراز گفت:دغدغه های زندگی سخت نابینایان و ناشنوایان در کشور با هوش مصنوعی پایان می یابد.

پایان دغدغه های زندگی سخت نابینایان  و ناشنوایان در کشور
به گزارش خبرگزاری موج

، حمید اندرزچمنی مدیر اجرایی شرکت دانش‌بنیانی شینا سورن افزار  با اعلام این خبر اظهار داشت: امروزه روز علیرغم تلاش مسیولان کشور وخانواده ها برای رفاه و آسایش  افراد ناشنوا و نابینا  متاسفانه این دسته از جمعیت قابل توجه برای اداره زندگی خود در محیط خانواده ، جامعه ، مدرسه بشدت دچار مشکل هستند .

این مدیر اجرایی در ادامه تأکید داشت: در صورت حمایت دولت و سازمان بهزیستی کشور به مدد نخبگان شرکت دانش بنیانی شینا سورن افزار مشکلات اساسی زندگی دو قشر از معلولان کشور یعنی ناشنوایان و نابینایان در آمد وشدهای شهری ، آموزش مهارتهای فردی به زبان و خط بریل ، پاسخگویی آنلاین  به تمامی مطالبات مورد نیاز این قشر از معلولان خواهد بود 

چمنی در ادامه خاطر نشان کرد: این خدمات در سایه قابلیت های علمی هوش مصنوعی « هولو روید » برای ناشنوایان  بصورت تصویری  و برای نابینایان  بصورت کلامی و گفتاری  از طریق گوشی تلفنهای  همراه در بالاترین سطح علمی و عملی روز دنیا  ،  ارایه خواهد گردید .

چمنی در پایان اشاره داشت : پروپوزال علمی و عملی  قابلیت ها خدماتی ذکر شده توسط نخبگان شرکت شینا سورن افزار برای دوقشر نابینایان و ناشنوایان کشور آماده ارایه برای سازمانهای مرتبط می‌باشد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه