English

وزیر دفاع در گفتگو با خبرگزاری موج؛

اولویت ما در تولید تسلیحات، دفاعی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه زمان رونمایی از دنا اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: اولویت ما در تولید تسلیحات، دفاعی است، البته سیاست دفاعی ما را هیچ وقت محدود نمی کند.

اولویت ما در تولید تسلیحات، دفاعی است

امیر سرتیپ محمدرضا قرائی آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج اظهار داشت: در تولید تسلیحات اولویت ما دفاع است و از اول راهبرد و سیاست ما سیاست دفاعی است.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: اما این سیاست دفاعی ما را هیچ وقت محدود نمی کند و سیاست دفاعی و پدافندی در کنار هم است؛ با وجود اینها، همه تسلیحاتی که تولید می کنیم بر مبنای سیاست دفاعی است.

آشتیانی تصریح کرد: مهمترین اولویت در وزارت دفاع که ماموریت ذاتی آن است تقویت توان رزم نیروهای مسلح در مواجهه با تهدیدات، ارتقای سامانه‌های دفاعی و تولیداتی که الان وزارت دفاع دنبال می‌کند و  نوآوری‌هایی است که در آینده خواهد داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که آیا ناوشکن دنا ۲ به موشک های هایپرسونیک مجهز شده است، گفت: سعی می‌کنیم همه تسلیحات در حوزه های پدافندی و پدافند هوایی و چه موشکی و چه راکت های مختلف به سامانه های جدید و به روز تجهیز شود.

سرتیپ آشتیانی درباره تاریخ رونمایی از دنا بیان کرد:  در آینده در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر دفاع با مقایسه تجهیزات و تولیدات صنایع دفاعی و پیشرفت ها در زمینه نسبت به قبل از انقلاب گفت: تولیدات و پیشرفت ها نسبت به قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در همین زمینه نسبت به سال‌های گذشته هم پیشرفت قابل توجهی داشته‌ ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه