English

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

برخی از معلمان حس خودباوری را در بین دانش آموزان از بین می‌برند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ابراز داشت: برخی از اساتید و معلمان حس خودباوری را در بین دانش آموزان از بین می‌برند و جوان ایرانی را بی هویت جلوه می‌دهند و از خارج از کشور مدینه فاضله‌ای برای دانش آموزان ساخته‌اند.

برخی از معلمان حس خودباوری را در بین دانش آموزان از بین می‌برند
به گزارش خبرگزاری موج

، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی در دانشگاه فرهنگیان خطاب به دانشجویان آن دانشگاه گفت: وظیفه سازمان بازرسی کل کشور که یکی از عالی‌ترین دستگاه‌های نظارتی کشور است نظارت بر اجرای صحیح قانون و حسن جریان امور است.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور بر تمام دستگاه‌ها و بر تمام امور نظارت دارد و پیشنهاداتی که این سازمان به دستگاه‌ها می‌دهد لازم الاجرا است و بازرس قضائی و غیرقضایی مسائل را بررسی می‌کنند.

خدائیان آسیب شناسی صورت گرفته را تشریح کرد و گفت: کمبود فضای فیزیکی و آزمایشگاهی کمبود تجهیزات فضای ورزشی آموزشی و تفریحی، عدم تحول در سرفصل‌های واحد درسی و تکراری بودن آن‌ها و ضعف کارورزی دانشگاه فرهنگیان باید رفع شود.

وی در خصوص مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور گفت: برخی از اساتید و معلمان حس خودباوری را در بین دانش آموزان از بین می‌برند و جوان ایرانی را بی هویت جلوه می‌دهند و از خارج از کشور مدینه فاضله‌ای برای دانش آموزان ساخته‌اند. اما اگر ما اساتید و معلمان با کیفیت و تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم قطعاً همه دانشجویان به ماندن در کشور افتخار می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه