English

دو شرور پاتوق‌دار گردنه تنباکویی در پاتک شبانه پلیس پایتخت دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از‌دستگیری دو تن از پاتوق داران شرق پایتخت خبر داد و گفت: از این دو شرور قریب به یک کیلوگرم شیشه کشف شد.

 دو شرور پاتوق‌دار گردنه تنباکویی در پاتک شبانه پلیس پایتخت دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در راستای مبارزه قاطع با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان در پاتوق‌های تهران، مامورین پایگاه ششم این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده کسب اطلاع نمودند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر ضمن تهیه و قاچاق محموله‌های مواد مخدر و روان گردان از مرز‌های شرقی کشور اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در پاتوق‌های مناطق شرقی تهران می‌نماید.

این مقام انتظامی ادامه داد: رصد لحظه به لحظه، فعالیت‌های متهم ادامه یافت تا زمانیکه برای مامورین مسجل شد سوژه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد توزیع گسترده در پاتوق گردنه تنباکوئی دارد در این هنگام بلافاصله مامورین در یک عملیات منسجم و هماهنگ موفق شدند متهم و همدستش را دستگیر و در بازرسی قریب به یک کیلوگرم شیشه که در لابه لای سنگلاخ‌ها پنهان کرده بودند را کشف کنند.

وی در پایان از موفقیت کامل این عملیات خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با دستگیری متهمان و جمع آوری پاتوق‌های مصرف مواد مخدر در شرق پایتخت، بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه