English

پرداخت به روز مطالبات موسسات درمانی تحت پوشش بیمه سلامت

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت مطالبات بیش از ۵۳ هزار موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت را به روز پرداخت می‌کند.

پرداخت به روز مطالبات موسسات درمانی تحت پوشش بیمه سلامت
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین رنجبران در گفتگویی گفت: سازمان بیمه سلامت مطالبات در سطح یک در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر همزمان با پرداخت حقوق نیرو‌های درمانی پرداخت می‌شود و در سطح ۲ و ۳ بر اساس اسناد ارائه شده که حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی است پرداخت‌ها تا پایان شهریور، مطالبات بخش دولتی و خصوصی پرداخت شده است و بقیه مطالبات نیز بر اساس اسنادی که به دست ما می‌رسد، پرداخت می‌شود.

رنجبران با بیان اینکه بررسی اسناد فرصتی دو ماهه لازم دارد، گفت: سازمان بیمه سلامت مبلغ ۲ هزار ۹۰۰ میلیارد تومان را بابت لکه گیری هر نوع مطالبات باقی مانده مراکز بویژه مراکز دولتی و درشت، در ۶ ماه نخست سال، ظرف چند روز آینده پرداخت می‌کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت گفت: برخی مراکز درمانی اسناد را با تاخیر به بیمه سلامت ارائه می‌کنند، اما به اطمینان پرداخت داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مطب‌ها، مراکز فیزیوتراپی و ... به روز پرداخت میشود و آنچه باقی می‌ماند مربوط به زمان ارسال اسناد مرازک دولتی - دانشگاهی است.

رنجبران  افزود: همه ی مراکز ملزم هستند با بیمه‌های پایه طرف قرار داد باشند و اگر در اجرای قانون تعلل کنند پروانه و مجوز فعالیت مرکز درمانی متخلف تمدید نمی‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت گفت: بیش از ۵۳ هزار موسسه درمانی با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند و همه ی مطالبات مربوط به نسخه الکترونیک به موقع پرداخت و در این خصوص معوقه‌ای وجود ندارد.

 مسئولان سازمان بیمه سلامت پیش از این اعلام کردند: مطالبات طرح دارویار تا تیر امسال پرداخت شده است و پس از این تاریخ پرداخت مطالبات طرح دارویار بر عهده سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها است که دو ماه مرداد و شهریور نیز توسط این دو ماه پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه