English

بیش از ۱۰ کیلوگرم شیشه و هروئین از یک موادفروش در شرق تهران کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم شیشه و هروئین از یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.

بیش از ۱۰ کیلوگرم شیشه و هروئین از یک موادفروش در شرق تهران کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ اقدام به شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر کردند. در همین راستا نیز پرونده‌ای در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل شد و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستورکار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: ماموران با پیگیری و انجام تحقیقات میدانی از ارتکاب جرم از سوی مظنون این پرونده مطمئن شده و در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام شد.

وی ادامه داد:‌سرانجام روز گذشته ماموران با مجوز قضایی وارد مخفیگاه این فرد در محدوده شرق تهران شده و با اجرای عملیاتی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین از محل دستگیری وی نیز بازرسی به عمل آمد که در جریان آن چهار کیلو و ۷۹۰ گرم مخدر صنعتی شیشه و پنج کیلو و ۵۵۰ گرم مخدر هرویین که در بسته‌بندی‌های مختلف آماده توزیع شده بود، کشف و ضبط شد.

باباپور با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر فروش موادمخدر اعتراف کرد. در ادامه نیز برای او پرونده‌ای تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله و موادمخدر کشف شده، روانه دادسرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه