English

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در سال ۹۷ در سیستان و بلوچستان / درگیری مسلحانه شدید نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر

درگیری مسلحانه نیروی انتظامی با کاروان مسلح مواد مخدر در شهرستان مهرستان منجر به کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در کشور طی سال جاری شد.

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در سال 97 در سیستان و بلوچستان / درگیری مسلحانه شدید نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ هایی مبنی بر ورود کاروان مسلحانه مواد مخدر از مرز شرقی کشور به حوزه استحفاظی شهرستانمهرستان دست یافتند.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مهرستان پس از چند شبانه روز تلاش گسترده اعضای این شبکه بزرگ قاچاق را که به صورت کاروانی در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از روستاهای منطقه آشار بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند. پس از طی مسافتی در یکی از محورهای کوهستانی اعضای این کاروان مسلح در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به هلاکت یکی از سوداگران مرگ خاطر نشان کرد: در این عملیات نفس گیر که تا پاسی از شب ادامه داشت پس از پاک سازی منطقه بیش از 6 تن تریاک، 7 دستگاه خودرو و مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه این محموله بزرگترین محموله کشف شده در کشور طی سال جاری بوده، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه