English

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد:

ارائه راهکار عملی بسیج دانشجویی برای حل مشکلات ارزی سازمان غذا و دارو

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد:اعضای بسیج دانشجویی برای حل مشکلات انتقال ارز و...، راهکار عملی ارائه بدهند.

ارائه راهکار عملی بسیج دانشجویی برای حل مشکلات ارزی سازمان غذا و دارو
به گزارش خبرگزاری موج

​، سیدحیدر محمدی، در نشست پرسش و پاسخ با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی ، بخشی از الزامات تولید هر محصولی را تأمین و حواله کردن ارز و بخشی دیگر را وارد کردن مواد اولیه مورد نیاز تولید آن محصول به کشور دانست که عمده‌ترین این مشکلات بحث انتقال ارز است.

وی گفت: در بحث تأمین شیرخشک با مشکل انتقال ارز دست و پنجه نرم می‌کنیم و درباره مشکلات به ویژه انتقال ارز، نیازمند راهکار پیشنهادی بسیج دانشگاهی هستیم.

رئیس سازمان غذا و دارو خطاب به بسیج دانشجویی افزود: شما فرزندان و نخبگان این کشور هستید و بزرگ‌ترین خدمت بسیج دانشگاهی این است که روزی مسئولیتی بگیرد. بنابراین باید برای حل مشکلات از هم اکنون راهکار داشته باشید؛ از این رو مشکلاتی که پیدا می‌کنید باید از مسئولان استانی مطالبه کنید و اگر حل نشد، به مسئول بالاتر راهکار دهید.

محمدی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه دارویی کشور گفت: ما جزو ۱۰ کشور دنیا در جمع کشورهای تولید کننده داروهای بیولوژیک و بزرگ‌ترین بخش صادراتمان نیز مربوط به داروهای بیولوژیک است.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: در حوزه تجهیزات پزشکی کار بزرگی انجام شده است، اما فقط ۴۰ درصد نیاز کشور را تولید می‌کنیم و نیاز به تلاش بیشتری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه