English

بازدید رئیس دانشگاه تهران از پروژه‌های عمرانی؛

آخرین وضعیت احداث ساختمان مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار/ ۳۵ درصد پیشرفت پروژه و پیش‌بینی بهره‌برداری در اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه تهران طی بازدید از پروژه عمرانی ساختمان مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار در دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، در جریان روند پیشرفت عملیات احداث این ساختمان قرار گرفت. این پروژه عمرانی به میزان ۳۵ درصد پیشرفت کرده است و اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

آخرین وضعیت احداث ساختمان مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار/ ۳۵ درصد پیشرفت پروژه و پیش‌بینی بهره‌برداری در اردیبهشت ۱۴۰۳
به گزارش خبرگزاری موج

، عملیات احداث ساختمان مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار، در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با تأمین اعتبار توسط گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۴۰۱ در محل دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران آغاز شد.

این پروژه با زیربنای بیش از شش هزار مترمربع در هفت طبقه احداث می‌شود که در حال حاضر پیشرفت این پروژه به میزان بیش از ۳۵ درصد ارزیابی می‌شود و بر اساس اعلام مسئولان پروژه، انتظار می‌رود با آماده‌سازی و تجهیز ساختمان، این مرکز در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

زمین برای احداث ساختمان مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار از سوی دانشگاه تهران تأمین شده و کل اعتبار لازم برای احداث و تجهیز مرکز برعهده گروه صنعتی گلرنگ است.

همزمان با بازدید دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران از روند پیشرفت پروژه احداث ساختمان مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار، دفتر مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار استاد محمد کریم فضلی نیز در دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران افتتاح شد.

دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در حاشیه این بازدید، سرعت و کیفیت پیشرفت پروژه عمرانی احداث ساختمان مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود: در آینده نزدیک شاهد اثرگذاری این مرکز در پیشرفت کشورمان باشیم چراکه وقتی مسائل و مشکلات کشور را بررسی می‌کنیم، در سخنان مقامات ارشد سیاسی و علمی کشور بارها این مفهوم را شنیده‌ایم که مشکل ما مشکل مدیریت است، منابع و امکانات بسیار فراوان است اما نتوانسته‌ایم از این منابع به خوبی بهره‌مند شویم.

رئیس دانشگاه تهران بر ضرورت طراحی برنامه‌ها و راهکارهایی برای امیدبخشی به جوانان و ایجاد تحرک و گسترش فضای شادابی و امیدبخشی در بدنه دانشجویی و دانشگاهی، از برنامه‌ریزی برای اجرای اردوهای مهارت‌ورزی دانشجویان و ساختارسازی برای تحقق مؤلفه‌های مهارت‌آموزی، هدایتگری دانشجویان، اشتغال‌پذیری، رصد شغلی و تجربه‌اندوزی دانشجویان به عنوان یک گام دانشگاه تهران در این راستا نام برد و گفت: برای این منظور اداره کل مهارت ذیل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران شکل گرفت.

استاد دانشگاه تهران، ایجاد مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار را گام امیدبخش دیگر توصیف کرد و یادآور شد: در خصوص مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار، افق را به دانشکدگان مدیریت محدود نکنیم؛ چون تعریف کسب‌وکار یک تعریف عام است که می‌تواند شامل همه رشته‌های فنی، علوم پایه، کشاورزی و حوزه‌های مختلف علوم انسانی و اجتماعی و رفتاری باشد. بنابراین گستره فعالیت این مرکز متعلق به کل دانشگاه تهران است و انتظار می‌رود فضایی فراهم شود که اساتید و دانشجویان همه رشته‌ها به راحتی از ظرفیت‌های آن بهره‌مند شوند.

وی هدف راه‌اندازی مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار را توسعه حلقه‌های واسط بین دانشگاه و صنعت دانست و تاکید کرد: وقتی می‌خواهیم دانشگاه کارآفرین را محقق کنیم باید از پوسته درونی‌مان خارج شویم و مرزگستری دانشگاه با جامعه و صنعت را شاهد باشیم.

دکتر طاهر روشندل اربطانی، رئیس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران نیز در بازدید از روند پیشرفت عملیات عمرانی پروژه مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار، از این مرکز به عنوان یک الگوی موفق از همکاری و ارتباط بین صنعت و دانشگاه نام برد و گفت: هم دانشگاه تهران پیشتاز عرصه علم و فناوری در کشور است و هم شرکت گلرنگ، یکی از مایه‌های افتخار حوزه صنعت و کارآفرینی کشور محسوب می‌شود؛ بنابراین ارتباط بین این دو نهاد علمی و صنعتی را به فال نیک می‌گیریم.

رئیس دانشگدکان مدیریت دانشگاه تهران افزود: گروه صنعتی گلرنگ یک بنگاه اقتصادی نیست بلکه یک مکتب کارآفرینی و یک الگوی رهبری بازار و صاحب سبک در حوزه کسب‌وکار است.

دکتر روشندل گفت: راه‌اندازی مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار، به برندسازی مشترک و خلق ارزش پایدار مشترک برای ذیفعان هر دو طرف - هم دانشگاه و هم شرکت گلرنگ - منجر خواهد شد و از این رهگذر می‌توانند به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به تحولات و ارتقای ساختاری ایجاد شده و ارتقای دانشکده مدیریت به دانشکدگان، گزارشی از مراحل و پیشرفت پروژه مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار ارائه کرد و گفت: قطعاً این مرکز موجب توسعه ظرفیت دانشکدگان مدیریت خواهد شد.

دکتر مهدی فضلی، مدیرعامل شرکت گلرنگ نیز در حاشیه بازید از پروژه مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار، گفت: کار بسیار ارزشمندی در حال شکل‌گیری است و امیدواریم با هم‌افزایی یکدیگر، خدمات بیشتری به کشور ارائه دهیم.

وی راه‌اندازی مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار در دانشگاه تهران را یک شروع خجسته و مایه امیدبخشی بیشتر در کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این مرکز، رهبران و مدیرانی تربیت شوند که ضمن توجه به ابعاد مادی و معنوی، با دانش و استفاده از تجربیات جهانی، ما را در رسیدن به هدف کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه