English

وزیر بهداشت:

۲۵ هزار مجوز جذب برای پرستاران داشتیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت : ۲۵ هزار مجوز جذب برای پرستاران داشتیم که با انجام آزمون و مراحل گزینش انشالله بزودی جذب خوبی از میان پرستاران واجد شرایط خواهیم داشت.

۲۵ هزار مجوز جذب برای پرستاران داشتیم
به گزارش خبرگزاری موج

، بهرام عین اللهی درباره راه اندازی بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار با حضور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب س اظهار داشت : سعی داریم در دولت سیزدهم امور مربوط به بیمارستانهای کمربند جنوبی تهران را تکمیل کنیم و امروز هم یکی از بیمارستان های مهم برای خدمات دهی به مردم را با حضور رئیس دولت سیزدهم افتتاح می کنیم.

وی افزود: طی دولت سیزده تاکنون ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی افتتاح شده و ۱۴۰۰ تخت دیگر نیز بزودی آماده بهره برداری می شود.

وزیر بهداشت افزود: بیمارستان شهریار دارای ۴۲ اتاق اورژانس و ۱۰ اتاق عمل جراحی است که این بیمارستان به جنرال بیمارستان معروف است.

عین اللهی درباره استفاده مردم از این بیمارستان گفت : استفاده رایگاه و خدمات دهی بیمه ای از اهم موضوعات بهره برداری مردم از این بیمارستان در استان تهران است.

وزیر بهداشت درباره جذبق پرستاران گفت : ۲۵ هزار مجوز جذب برای پرستاران داشتیم که با انجام آزمون و مراحل گزینش انشالله بزودی جذب خوبی از میان پرستاران واجد شرایط خواهیم داشت.

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، شهرستان شهریار برای دومین بار پذیرای آیت الله سید ابراهیم رئیسی خواهد بود.

افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در شهرستان شهریار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه