English

پلیس راهور تهران:

شب‌ها در تهران مواظب رانندگان جوان باشید

پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ ابراز داشت: بیشترین تخلفات رانندگی در شب‌های تهران مربوط به رانندگان زیر ۳۰ سال است.

شب‌ها در تهران مواظب رانندگان جوان باشید
به گزارش خبرگزاری موج

سرهنگ صفر عبادی، سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص ساعات تخلف در بزرگراه‌های شهر تهران توضیح داد.

سرهنگ عبادی گفت: دو زمان از ساعات شبانه روز مهم‌ترین مشکلات را در بحث تخلفات در بزرگراه‌ها ایجاد کرده است که از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد و صبح‌ها از ساعت ۰۵:۳۰ تا ۰۶:۳۰ است.

وی افزود: همچنین اکثر رانندگانی که در ساعات ۲۲ تا ۱ بامداد در بزرگراه‌ها مرتکب تخلف می‌شوند سنی بین ۱۹ الی ۲۹ سال را دارند که پلیس نامحسوس در این خصوص بر تخلفات حادثه ساز متمرکز و با آنها برخورد لازم را می‌کند.

سرهنگ عبادی اظهار داشت: در ساعات ۰۵:۳۰ تا ۰۶:۳۰ برخی از رانندگانی که دیر کرده‌اند و می‌خواهند زودتر به مقصد رسیده و عجله دارند واقعاً باعث بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیری در سطح معابر بزرگراهی می‌شوند که علت آن فقط عجله و شتاب و سرعت و سبقت‌های بی مورد است.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگانی که در این ساعات عجله و شتاب دارند کمی زودتر از خواب بیدار شوند تا به موقع به مقصد برسند و شاهد بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

وی گفت: رانندگانی که قصد سرعت و لایی کشی دارند به این نکته توجه داشته باشند که او چشم انتظارانی دارد و باید به منزل و آغوش خانواده خود بازگردد و او متعلق به خود نیست و نباید با انجام تخلفاتی که باعث حادثه می‌شود جان خود و دیگران را به خطر بیاندازد. پس آرام برانید نهایت اینکه چند دقیقه دیرتر به مقصد برسیم اما در نهایت می‌رسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه