English

ترافیک در معابر بزرگراه‌های شهر تهران سنگین است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد در ساعات ابتدایی صبح امروز، معابر بزرگراه‌های شهر تهران به‌دلیل ترافیک سنگین و پرتردد با مشکل روبه‌رو شده است.

 ترافیک در معابر بزرگراه‌های شهر تهران سنگین است

به‌گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی‌اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد: طبق رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در ابتدای صبح روز چهارشنبه دهم آبان انجام شده، مشاهده شد ترافیک در مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران و معابری با ترافیک سنگین در سطح پایتخت شروع شده است.

وی افزود: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، بزرگراه شیخ فضل‌الله در مسیر غرب به شرق از جناح، بزرگراه حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، دارای ترافیک سنگین هستند.

سرهنگ شریفی افزود: بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه علامه از دهکده، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) و سراج، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز ترافیک سنگین دارند.

وی توضیح داد: بزرگراه علامه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و آزادراه در مسیر غرب به شرق از چیتگر و آزادگان نیز با ترافیک سنگین صبحگاهی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی، خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از یادگار و جانبازان از میدان امام رضا(ع) نیز دارای ترافیک سنگین هستند. داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ حضور دارند تا در معابر بزرگراهی اجرای طرح جناغی‌ها را برعهده بگیرند و از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها جلوگیری کنند و با این کار نظم خاصی به معابر شهری ببخشند.

وی افزود: بی‌نظمی و تلاش برای رسیدن به خروجی‌ها در رمپ‌ها و همچنین تغییر مسیرهای ناگهانی حین حرکت باعث ترافیک و تصادف می‌شود. به همین دلیل از رانندگان تقاضا داریم حین رانندگی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و جهت تغییر مسیر از چراغ راهنما استفاده کنند.

سرهنگ شریفی افزود: بیشتر واژگونی‌ها در ابتدای صبح به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان رخ می‌دهد. رانندگان با چشمان خواب‌آلوده و خسته پشت فرمان می‌نشینند و اقدام به رانندگی می‌کنند که منجر به حوادث ناگوار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه