English

پلیس راهور تهران بزرگ:

تشدید برخورد با استفاده از تلفن همراه و عدم نبستن کمربند ایمنی توسط رانندگان در تهران توسط پلیس

پلیس راهور تهران بزرگ ابراز داشت: تشدید برخورد با استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در شهر تهران آغاز شده است و حدود 15 راننده در چهار روز اخیر به این تخلف متخلف شده‌اند.

تشدید برخورد با استفاده از تلفن همراه و عدم نبستن کمربند ایمنی توسط رانندگان در تهران توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احسان مومنی اعلام کرد که از روز شنبه طرح تشدید برخورد با رانندگانی که در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده می‌کنند، در معابر شهر تهران آغاز شده است.

وی افزود: عدم توجه به جلو از سوی رانندگان، عامل بیش از 50 درصد تصادفات در معابر پایتخت است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ نیز تأکید کرد که پلیس مسئولیت حفظ جان و اموال مردم را دارد و به همین دلیل طرح تشدید برخورد با استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در حال اجراست و رانندگان متخلف مجازات خواهند شد.

سرهنگ مومنی اضافه کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون، حدود 15 راننده که از تلفن همراه در حین رانندگی استفاده کرده بودند، مجازات خوردند. به این ترتیب، روزانه تقریباً 4 هزار راننده که این تخلف را ارتکاب می‌کنند، مورد تنبیه قرار می‌گیرند و همکاران من نیز به آنها هشدار و تذکر لازم درباره خطرات ناشی از این تخلف می‌دهند.

وی گفت: طرح برخورد و تنبیه رانندگان استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و عدم استفاده از کمربند ایمنی در معابر شهر تهران در حال اجراست. استفاده از کمربند ایمنی الزامی شده است، اما گاهی اوقات دیده می‌شود که راننده‌ها، به خصوص مسافرانی که از شهرستان‌ها به سمت تهران می‌آیند، این قانون را رعایت نمی‌کنند، اگرچه آمار این مورد بسیار کم است و روزانه تقریباً هزار نفر در شهر تهران به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی مورد تنبیه قرار می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه