English

برخورد پلیس با ۱۳۰ راننده پرخطر در پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:شب گذشته در طرح برخورد با تخلفات شبانه ۱۰۷۴۹ برگه اعمال قانون صادر و ۱۳۰ دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

 برخورد پلیس با ۱۳۰ راننده پرخطر در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، امروز دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی «شهر امن» به جزئیات طرح برخورد با تخلفات شبانه در شب گذشته پرداخت و اظهار داشت: در طرح برخورد با تخلفات شبانه در پایتخت، شب گذشته همکاران بنده ۱۰۷۴۰ برگه اعمال قانون صادر کردند که از این آمار ۲۷۳۰ مورد فقط مربوط به اعمال قانون خودروهای حادثه‌ساز بوده است.

وی گفت: شب گذشته ۱۳۰ دستگاه خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند؛ چراکه این خودروها واقعا رانندگانی پرخطر داشته و پلیس به خاطر تأمین امنیت تردد و حفظ جان آنها و دیگر رانندگان از ادامه حرکت آنان جلوگیری کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس با تخلفات شبانه در پایتخت که شامل تخلفاتی چون لایی‌کشی، حرکات مخاطره آمیز، سبقت و سرعت‌های غیرمجاز ، تخلفات خودروهای سنگین و نقص فنی در سیستم روشنایی به جد برخورد می‌کند.

وی گفت: رانندگانی هستند که حرکات مخاطره آمیز و نمایشی انجام داده و باعث تغییر مسیر خودروهایی می‌شوند که در مسیر و لاین اصلی خود در حال حرکت بوده و باعث ایجاد حوادث جبران ناپذیری برای آنان شده و حادثه‌ای دردناک را رقم می‌زنند.

سرهنگ شریفی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور پایتخت با تخلفات شبانه و تخلفات حادثه‌ساز در راستای ایجاد امنیت و آرامش رانندگان و شهروندان برخورد خواهند کرد تا بتوانیم معابر ایمنی را برای تردد شهروندان مهیا و فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه