English

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران:

۱۰۰۰ موادفروش در پایتخت دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ابراز داشت که طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۰۰۰ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری شده و بالغ بر ۱۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شده است.

۱۰۰۰ موادفروش در پایتخت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ حسین باباپور با اشاره به اجرای طرح‌های پلیس برای برخورد با اعتیاد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم‌خیز و آلوده و اطراف مراکز آموزشی با اقتدار کامل در مناطق آلوده شهر تهران به اجرا درآمد و در جریان آن تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ۴۴۱۱ معتاد متجاهر را شناسایی و جمع‌آوری کردند.  وی با بیان اینکه معتادان متجاهر جمع‌آوری شده در جریان این طرح به مراکز بازپروری  و ترک اعتیاد منتقل شدند، گفت: همچنین ۱۲۰۷ نفر از خرده‌فروشان موادمخدر نیز در اجرای این طرح شناسایی و بازداشت شدند که برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده وبه همراه پرونده متشکله و موادمخدر کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همچنین از کشف ۲۰۰ کیلو و ۷۲۶ گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی در جریان این طرح خبر داد و گفت:‌اجرای این طرح از ۱۰ روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.  

باباپور با بیان اینکه علاوه بر پلیس مبارزه با موادمخدر تیم‌هایی از یگان امداد و پلیس پیشگیری نیز در این طرح مشارکت داشتند، گفـت:‌ پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران و اطراف مدارس و دانشگاه‌ها از حضور معتادان متجاهر و موادفروشان نیز در جریان این طرح در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه