English

پلیس پایتخت:

عامل شرارت در تهران دستگیر شد

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران ابراز داشت: شرور سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران دستگیر شد.

عامل شرارت در تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی در جامعه می‌شود.

وی به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

زیدی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران افزود: شرور دستگیر شده که با سلاح سرد موجب ضرب و جرح یکی از سربازان وظیفه پایگاه این پلیس وبا نزاع و درگیری و عربده کشی باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بود؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در موقعیت"خیابان خیام" دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه دستگیری این شرور سابقه دار باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس شد گفت: شرور دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه