English

سازمان اورژانس کشور؛

افزایش ۲۸ درصدی حوادث ویژه در کشور در هفته گذشته/۲۲۷ نفر جان باختند

رئیس سازمان اورژانس کشور مراکز ابراز داشت: وقوع حوادث ویژه در هفته گذشته با افزایش ۲۸ درصدی همراه بود.

افزایش ۲۸ درصدی حوادث ویژه در کشور در هفته گذشته/۲۲۷ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری موج، جعفر میعادفر، با اشاره به ثبت ۸۲۸ حادثه ویژه در هفته گذشته (۱۱ تا ۱۷ شهریور) مراکز هدایت عملیات بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، از افزایش ۲۸ درصدی این حوادث نسبت به هفته قبل از آن (۴ تا ۱۰ شهریور) خبر داد و افزود: هفته گذشته ۳۷۸ حادثه ویژه ترافیکی و ۴۵۰ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت شده که حوادث ویژه ترافیکی، ۲۹ درصد و حوادث ویژه غیرترافیکی، ۲۷ درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در حوادث ویژه هفته گذشته در کشور در مجموع خدمات فوریت‌های پزشکی به سه هزار و ۷۰۷ بیمار و مصدوم این حوادث ارائه شد، ادامه داد: متأسفانه در این حوادث، ۲۲۷ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۳۸ درصد از مصدومان و بیماران حوادث ویژه هفته گذشته مربوط به حوادث غیرترافیکی ویژه و ۶۲ درصد نیز مربوط به حوادث ترافیکی ویژه بوده اند. همچنین در این بازه زمانی در مجموع دو هزار و ۶۱۴ نفر از بیماران و مصدومان جهت دریافت خدمات بیشتر به مراکز درمانی منتقل شده اند که سهم حوادث غیرترافیکی ویژه ۵۶۹ نفر معادل ۲۲ درصد از مصدومان و سهم حوادث ترافیکی ویژه، دو هزار و ۴۵ نفر معادل ۷۸ درصد از مصدومان حوادث ویژه بوده است.

به گفته میعادفر، بیشترین حوادث ویژه هفته گذشته مربوط به استان‌های خوزستان با ۳۳ مورد، کرمانشاه ۲۷ و استان‌های خراسان رضوی و مرکزی با ۲۵ حادثه ویژه بوده است. همچنین بیشترین مصدومان سوانح ترافیکی مربوط به استان‌های خوزستان با ۲۳۳ نفر و فارس با ۱۶۸ نفر بوده است.

وی با اشاره به ثبت ۱۸ حادثه ترافیکی ویژه مرتبط با موتورسیکلت، گفت: در این حوادث ۶۹ نفر مصدوم و متأسفانه ۸ نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین در هفته گذشته ۳۳ حادثه غیرترافیکی مرتبط با غرق شدگی در کشور ثبت و با افزایش ۱۳ درصدی این حوادث نسبت به هفته قبل از آن، منجر به مصدومیت ۳۰ نفر و فوت ۱۰ نفر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه