English

اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی 206 که از پارگینگ و انباری ساختمان های خصوصی سرقت می کرد خبر داد .

اعتراف متهم به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی 206 که از پارگینگ و انباری ساختمان های خصوصی سرقت می کرد خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری های اماکن خصوصی در محدوده محله "نصر" تهران ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 137 پلیس پیشگیری قرار گرفت و ماموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق و خودروی آن را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، راننده یک دستگاه خودروی 206 مشکی در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان های خلوت سوژه های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارگینک و انبارهای ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می کنند.

گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری خودروی متهم را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف خودرو را اعلام کردند. در یک عملیات ضربتی خودروی متهم متوقف و از خودروی متهم الات و ادوات سرقت کشف شد.

با انتقال متهم به کلانتری، متهم به 10 فقره سرقت اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

به گفته این مقام پلیسی، تحقیق از متهم برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه