English

آزادی حمید قره حسنلو و همسرش تکذیب شد

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: آزادی حمید قره حسنلو و فرزانه قره حسنلو که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند، صحت ندارد.

آزادی حمید قره حسنلو و همسرش تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج، در ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند، منتشر شده است.

پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضائی نشان می‌دهد در پرونده این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و این افراد در زندان به سر می‌برند.

براساس این گزارش، پرونده حمید قره حسنلو و فرزانه قره حسنلو در دیوانعالی کشور در حال بررسی است و حکم جدیدی در این پرونده صادر نشده است.

گفتنی است که پنجشنبه ۱۲ آبان سال ۱۴۰۱ به دنبال فراخوان‌های شبکه‌های معاند و ضد انقلاب برای تجمع در مراسم چهلم حدیث نجفی و برنامه ریزی اراذل و اوباش و حضور سایر افراد، اغتشاشگران مبادرت به انسداد مسیر اتوبان کرج – قزوین کردند که منجر به اختلال شدید در عبور و مرور و درگیری با ماموران انتظامی و مقاومت بسیج و سردادن شعارهای هنجارشکنانه به قصد مقابله با حکومت و ایجاد ناامنی شد.

در این بین شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان که برای کنترل تجمعات و بازگشایی مسیر اتوبان و بدون هیچ ادوات و بدون اینکه، کسی چنین ماموریتی به وی محول کند، در راستای کمک به رفع انسداد اتوبان در محل حضور یافت اما اغتشاشگران به نحو بسیار فجیع و ناجوانمردانه وی را با ضربات متعدد و با استفاده از چاقو و جسم سخت از قبیل سنگ، لگد و مشت به شهادت رساندند.

«حمید قره حسنلو» یکی از ۱۵ متهم پرونده شهادت «شهید عجمیان» است و این پرونده اکنون در دیوان عالی کشور همچنان در جریان رسیدگی قرار دارد؛ پرونده‌ای که البته برخی اصرار به تعیین تکلیف زودهنگام و شتاب به اعلام رأی نهایی آن دارند اما دستگاه قضایی در حال بررسی و تصمیم‌گیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه