English

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی؛

گرما و گرد و خاک پدیده غالب هفته جاری در کشور خواهد بود

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید ۵ روزه در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد:‌ از امروز افزایش دما در اکثر مناطق کشور آغاز می‌شود.

گرما و گرد و خاک پدیده غالب هفته جاری در کشور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد امروز برای ارتفاعات غرب مازندران و شمال آذربایجان غربی ابرناکی و رگبار پراکنده،‌ فردا و روز دوشنبه در شمال آذربایجان غربی، سه‌شنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران و چهارشنبه در گیلان، مازندران و گلستان رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. طی 5 روز آینده در سایر مناطق کشور آسمان صاف انتظار می‌رود.

از امروز تا دوشنبه و طی روز چهارشنبه در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل، بخش‌هایی از جنوب شرق، جنوب سمنان، تهران، بخش‌هایی از مرکز و شمال‌شرق در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی 3 روز آینده در نوار غربی کشور افزایش سرعت باد، نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است. امروز در اکثر مناطق کشور به‌ویژه شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش دما روی می‌دهد.

فردا یکشنبه تنگه هرمز، دریای عمان و روز دوشنبه علاوه بر این مناطق، شرق خلیج‌فارس نیز مواج خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه