English

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان:

افزایش نسبی دما در گیلان / دریا برای شنا مناسب است

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی روزهای پایانی هفته جاری، شاهد افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود و در این مدت، دریا برای شنا مناسب است.

افزایش نسبی دما در گیلان / دریا برای شنا مناسب است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اظهار کرد:  نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار و فعالیت توده هوای به طور غالب پایدار و گرم در منطقه است که بر این اساس تا اواخر هفته آینده، روند افزایش نسبی دما و نیز بعضی نقاط احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه، در پاره ای نقاط (بطور محلی) افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار خفیف دور از انتظار نیست.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری عنوان و برای 2 روز پیش رو نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.

غلامی گفت: طی شبانه روز گذشته دمای بیشتر شهرهای گیلان از جمله آستارا، کیاشهر، لاهیجان و منجیل 33 درجه بوده ولی بیشینه دمای استان طی این مدت، مربوط به بندرانزلی و رودبار با 34 درجه و کمینه دما مربوط به دیلمان با 14 درجه بوده است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب 33 و 21 درجه ثبت شده است.

وی اضافه کرد: طی امروز و فردا ، ارتفاع موج دریا 10 تا 50 سانتیمتر، دمای آب 31 درجه سلسیوس و وضعیت برای شنا مناسب است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه