English

وزیر بهداشت:

۲۰۰۰ پروژه خانه بهداشت در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲۰۰۰ پروژه خانه بهداشت در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد و در سال جدید سایر پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

۲۰۰۰ پروژه خانه بهداشت در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام عین‌اللهی با اشاره به اینکه دانشکده جدید پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افتتاح شد، اظهار کرد: این پروژه در دولت قبل کلنگ‌زنی شده بود و در زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با همت مسئولان این پروژه تکمیل شد.

وزیر بهداشت گفت: ۵۵۰ دانشجوی پرستاری و مامایی در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و پروژه دانشکده پرستاری یکی از بهترین دانشکده‌های کشور است.

وی با اشاره به کمبودهای تجهیزاتی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، یادآور شد: قطعاً پس از بازگشت به تهران کمک‌های مالی برای خرید تجهیزات در نظر گرفته می‌شود.

عین‌اللهی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حوزه بهداشت و درمان در اولویت قرار دارد، ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مجموع تخت‌های بیمارستانی اضافه شد.

وزیر بهداشت و درمان در پایان گفت: ۲۰۰۰ پروژه خانه بهداشت در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد و در سال جدید سایر پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه