English

جمعیت هلال احمر کشور:

هلال احمر به ۱۲۳۲ گرفتار در سیل کشور امدادرسانی کرد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلااحمر از امدادرسانی به ۱۲۳۲ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۴ استان کشور در سه روز ساعت گذشته خبر داد.

هلال احمر به ۱۲۳۲ گرفتار در سیل کشور  امدادرسانی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی مرادی‌پور در خصوص امدادرسانی سیل و آبگرفتگی استان های کشور گفت: از ۲۳ فروردین تا ساعت ۶ صبح امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۴۵۰ نفر به دلیل بارندگی‌های سیل‌آسا مجبور به ترک منازل خود و اسکان اضطراری در اردوگاه‌های هلال احمر شدند.

او افزود: تا صبح امروز ۱۱ شهر، ۳۱ روستا و ۳ منطقه عشایرنشین متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند و در سه روز گذشته به یک هزار و ۲۳۲ نفر امدادرسانی شده‌است.

مرادی پور همچنین از انتقال ۳۰ نفر در استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و لرستان به نقاط امن خبر داد و گفت: ۵۹۸ امدادگر هلال احمر در قالب ۱۳۹ تیم امدادی عملیات‌های متعددی را انجام داده‌اند که از جمله آن تخلیه آب از ۸۷ واحد مسکونی بوده‌است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در روز گذشته سه نفر از هموطنانمان در استان‌های ایلام، قزوین و آذربایجان غربی در اثر حوادث جوی کشته شدند و خوشبختانه این آمار تا صبح امروز افزایش نداشته است.

مرادی پور درباره توزیع اقلام امدادی در بین حادثه دیدگان گفت: تاکنون ۸۲ دستگاه چادر اسکان، ۳۹۴ تخته پتو، ۱۰۶ تخته موکت، ۵۰ شعله چراغ والور و ۳۳ بسته غذایی توزیع شده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی