English

کیفیت هوای تهران ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ / شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۵۹ است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ شاخص کیفیت هوا در حال حاضر روی عدد ۵۹ و در بازه سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ / شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۵۹ است

به گزارش خبرگزاری موج، بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، حاکمیت ناپایداری جوی، بارش باران و وزش باد مؤثر تا صبح امروز (۲۴ فروردین) کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق را به‌دنبال خواهد داشت.  

تقویت ناپایداری جوی و تداوم بارش همراه با افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند. با تداوم این شرایط جوی، احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی پنجشنبه وضعیت قابل‌قبول کیفیت هوا در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.  

وزش باد مؤثر تا صبح فردا(۲۵ فروردین) ادامه دارد و همراه با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل سبب برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق می‌شود. وزش باد مؤثر تا نسبتاً شدید در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد.  

شرایط جوی ناپایدار و وزش باد مؤثر تا اواخر وقت جمعه ادامه دارد و سبب کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق می‌شود. 

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون میانگین شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۵۹ و در شرایط قابل قبول قرار دارد. همچنین آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۶ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه