English

سردار رادان:

بدحجاب‌های عامدانه انگشت شمار هستند/ بد پوششی‌ها را از طریق پیامک به اطلاع مردم می‌رسانیم

فرمانده کل انتظامی گفت: ما بدپوششی‌ها را از طریق پیامک به اطلاع مردم می‌رسانیم اما به نظر مردم هم احترام می‌گذاریم و راه اعتراض به پیامک‌ها را باز گذاشته ایم

بدحجاب‌های عامدانه انگشت شمار هستند/ بد پوششی‌ها را از طریق پیامک به اطلاع مردم می‌رسانیم

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده کل انتظامی گفت: برخی از زنان و دختران که بد پوششی دارند از روی غفلت دست به این کار می زنند و تعداد انگشت‌شمار هستند که عامدانه این کار را انجام می دهند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی اظهار کرد: در زمانی که بنده سکاندار انتظامی کشور شدم، به مسائل اساسی از جنس خدمت و امنیت در حکم انتصاب من تاکید ویژه شده بود. رضایت مردم از خدمت به مردم به ویژه خدمت هوشمندانه می‌آید برای همین دلیل من در روز اول با مردم "عهد" بستیم تا آسایش و آرامش خودمان را فدای آرامش مردم کنیم.

وی افزود: تهیه معماری فراجا یکی از اساسی ترین کارهایی بود که ما در گذشته باید در مرکز مطالعات فراجا بررسی می‌کردیم، که در نهایت این معماری به تصویب ستادکل رسید تا ان‌شاءالله بتوانیم در سازمان آن را پیاده کنیم.

رادان گفت: به دلیل اینکه هیچ سازمانی "معماری" نداشته بود و اولین بار در نیروهای مسلح اجرا می‌شد، باید یک الگویی را فراهم می‌کردیم تا بر اساس آن این معماری را رساله عملی خود قرار دهیم.

فرمانده کل انتظامی گفت: بر اساس این الگو باید از معماری تعریفی داشته باشیم، تصویر فراجای آینده را ترسیم می‌کردیم و در نهایت نقش‌ها، ویژگی‌ها، کارکردهای سازمان را احصا کردیم، یعنی هر پلیسی می‌داند کارش و ماموریتش چه است.

 

نگاه فراجا به حجاب چیست؟

وی ادامه داد: نگاه ما به موضوع "حجاب" دو نگاه است، یک اینکه قانون چه می‌گوید و دو اینکه این موضوع ماننده مقابله با سرقت دغدغه مردم هم شده باشد. این موضوع را هم مردم و هم مسئولان از ما خواستند تا پیگیری کنیم.

رادان با بیان اینکه دشمنان نهاد خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: برخی از افرادی که "بدپوشش" هستند زنان و دخترانی هستند که از روی غفلت دست به این کار زده‌اند و تعداد معدودی هستند که عامدانه دست به بدپوششی می‌زنند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: ما بدپوششی‌ها را از طریق پیامک به اطلاع مردم می‌رسانیم اما به نظر مردم هم احترام می‌گذاریم و راه اعتراض به پیامک‌ها را باز گذاشته ایم و اگر فردی اعلام کند این پیامک اشتباه ارسال شده است ما در مرحله اول آن را می‌پذیریم اما اگر تکرار شد باید جدی‌تر آن مورد را بررسی کرد‌.

 

وجود 5200 نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی 51 میلیون تردد ثبت شده است، افزود: 5 الی 6 درصد از رانندگان هستند که تخلف می‌کنند و برای بقیه خطر آفرینی می‌کنند و نظر ما این است که باید هزینه تخلف بالا رود.

رادان گفت: 51 درصد جان باختگان تصادفات در سرصحنه، 6 درصد حین انتقال و 43 درصد در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند. اکثر تصادفات 3 دلیل داشتتد که عبارتند از تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و سبقت غیرمجاز.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه 5200 نقطه حادثه خیز در جاده‌ها داریم، گفت: وزارت 700 نقطه حادثه خیز را تا نوروز رفع حادثه کردند و اعلام کرده‌اند که 870 نقطه حادثه خیز دیگر هم تا نوروز سال آینده رفع خطر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه