English

باد و طوفان گرد و خاک مهمان امروز و فردای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

باد و طوفان گرد و خاک مهمان امروز و فردای تهران

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت روز چهارشنبه ۲۳ فروردین افزایش ابرناکی در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و برای روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ فروردین به‌ویژه در نیمه‌غربی و شمالی استان بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

امروز و فردا ۲۱ و ۲۲ فروردین افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه ۲۳ فروردین تا روز جمعه ۲۵ فروردین کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا ۲۲ فروردین‌ماه نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه ۲۳ فروردین‌ماه نیمه‌ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه