English

بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی؛

تهران باز هم برفی می‌شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ابری تا نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.

تهران باز هم برفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی امروز ۲۵ بهمن وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و از امشب تا فردا ۲۵ تا ۲۶ بهمن با گذر سامانه بارشی از سطح استان افزایش ابرناکی، مه و بارش برف و باران، وزش باد و در ارتفاعات برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه تا شنبه ۲۷ تا ۲۹ بهمن آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در بخش‌های جنوبی و غربی استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه گاهی با وزش باد شدید مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا ۲۶ بهمن نیمه‌ابری تا ابری، مه آلود و در صبح بارش باران و برف و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ۲۷ بهمن کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۳- سردترین ایستگاه هواشناسی بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه