English

نیمی از کشور امروز و فردا هوای بارانی و برفی را تجربه می‌کنند

سازمان هواشناسی اعلام کرد: وقوع باد شدید و بارش برف و باران در برخی از نقاط کشور طی امروز و فردا پیش بینی می‌شود.

نیمی از کشور امروز و فردا هوای بارانی و برفی را تجربه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی امروز و فردا در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور همچنین در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر و استان‌های ساحلی خزر رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

همچنین برای فردا روز چهارشنبه در جنوب خوزستان پدیده گردوخاک نیز پیش‌بینی می‌شود و جمعه ۱۹ اسفند از میزان بارش در شمال غرب کشور کاسته می‌شود اما در سایر مناطق ذکر شده بارش ادامه دارد.

شنبه ۲۰ اسفند سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال خواهد بود سپس از کشور خارج می‌شود و یک‌شنبه ۲۱ اسفند جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

همچنین آسمان تهران امروز و فردا ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه ۱۹ اسفند نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا نیز ۱۷ و ۱۸ اسفند بندرعباس، اهواز و بوشهر با دمای ۳۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای صفر و ۱ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی